Utcára mehet a legdurvább Aston Martin
A Vulcan nem csak Aston Martin viszonylatban tartozik a legdurvább sportkocsik közé. Nyolcszáz lóerős, orrmotoros vadállat, ráadásul az egyetlen olyan gép a gyártótól, legalábbis egyelőre, amely nem követi az agyonhasznált Callum-féle Aston Martin sémát. A lehetséges vevők viszont fájlalhatták, hogy utcára nem mehetnek vele, így a gyártó most megígérte, hogy lesz hozzá gyári utcai átalakító készlet.
Az Aston Martin azonban nem maga végzi majd az átalakításokat: kiadták az RML nevű vállalkozásnak, amely egyetlen autón mintegy három hónapig dolgozik majd, mire az átmehet a műszaki vizsgán. Ehhez ugyanis számos részletet át kell hangolni az autón, többek között változtatnak a váltó áttételezésén, a futómű beállításain, talán még a motor hangolásán is annak érdekében, hogy minden hatósági előírásnak megfeleljenek a szupersportkocsik.
A döntés nyilván azért született, mert összesen 24 Vulcan készül, amelyből nem is mindet alakíttatnának át a tulajdonosaik, így az autónként három hónapnyi idő sem elfogadhatatlanul hosszú idő. Andy Palmer, az Aston Martin igazgatója azt mondja, eredetileg nem akarták megkötni a tervezők kezét, ezért lett a Vulcan pályagép, és csak később találták meg az RML-t, amely elvállalta az utcai átalakítás feladatát. Azt egyelőre nem árulták el, hogy a Vulcan átalakítása mibe kerül majd, de valószínű, hogy az összeg a 708 millió forintnak megfelelő vételárhoz képest sem lesz elhanyagolható nagyságú.