Teljes nevén Brabus 850 6.0 Biturbo Cabrio – ami el is mondja a lényeget. Azt mondják, ez a világ legerősebb nyitható tetejű kabriója a maga 850 lóerejével, ami elég szemtelen dicsekvésnek hangzik, de akár igaz is lehet.
Az biztos, hogy szinte kihasználhatatlanul erős és gyors autót építettek az S63 AMG Cabriolet-ből. A gyári, 5,5 literes, ikerturbós V8-as sportmotorból nem sok alkatrész maradt érintetlen. A hengerűrtartalmat 6 literre emelték, lecserélték a főtengelyt, a dugattyúkat és a hajtókarokat, átdolgozták a hengerfejeket, a szívó- és kipufogórendszert – így növelték a teljesítményt a gyári 585 lóerőről 850-re. A motor csúcsnyomatéka így 1450 Nm lenne, de az erőátvitel kímélése érdekében elektronikus úton 1150 Nm-re korlátozták a maximális nyomatékot.
Nem mintha ez nem lenne bőségesen elegendő: a két tonna feletti luxuskabrió ebben a kiépítésben 3,5 másodperc alatt elérheti a százas tempót, 9,4 alatt a kétszázat, a végsebességét pedig 350 km/h-ra korlátozták. A gyáriak szerint a motor többet is engedne, de a gumiabroncsoknak már sok lenne a terhelés. Ilyen teljesítménnyel egyébként olyan 370-380 km/h lehet a reálisan elérhető teljesítmény.
Valószínűtlen persze, hogy akár a 350 km/h-t gyakran ki tudnák használni – talán kivételesen kis forgalmú napokon valamelyik hosszú egyenes német autópálya-szakaszon, és persze csukott tetővel, hisz ekkora tempónál már nem lehet nagy öröm a kabriózás. Természetesen egy ilyen autó megépítésénél már mindenféle egyedi igényeket is teljesítenek. A Brabus tucatnyi felnit kínál a típushoz, 18-astól 22 hüvelykes átmérőig, minőségi kialakítású belső teret, optikai tunincsomagot, ültethető futóművet – tényleg csak a képzelet és a pénztárca szab határt a lehetőségeknek.
Az autó árát egyelőre nem ismerjük, viszont azt elárulták, hogy nem csak kész autóként lehet megvenni: utólag is vállalják S63 Cabriolet-k átalakítását.