Az új Panamera ugyan csupán háromféle motorral mutatkozott be, de a legújabb pletykák szerint két benzin-elektromos változaton is dolgoznak a németek.
Mindkettő sokkal erősebbnek ígérkezik a korábbi hibrid Panameránál, ahol egy 333 lóerős kompresszoros V6-ost párosítottak egy 95 lóerős villanymotorral, ebből jött ki 416 lóerő összesített csúcsteljesítmény, hisz a jelenlegi V6-os biturbó alapmotor teljesítménye is 440 lóerő. Állítólag a kisebb teljesítményű hibrid Panamera ezzel a motorral készül majd, így már ettől is 500 lóerő feletti csúcsteljesítmény várható, de ennél egy sokkal durvább modellről is hallani.
Állítólag a 918 Spyder hibrid hajtásláncának elektromos részét használnák fel, azaz két villanymotor hajtaná a két első kereket, a két hátsót pedig egy villanymotor és a csúcs-Panamera 550 lóerős biturbó V8-asa együtt. A pletykák szerint ez a kombináció 700 lóerő körüli összesített csúcsteljesítményt és bőven 1000 Nm feletti maximális nyomatékot eredményezhet.
Nehéz megmondani persze, hogy mindebből mi valósulhat meg, különösen úgy, hogy a VW csoportnak most nem biztos, hogy szüksége van egy olyan modellre, amely a hibrid hajtást spórolás helyett gumiégetésre használná. Az viszont a cégvezetés nyilatkozatai alapján nem lehet kérdéses, hogy a Porsche kínálatában is jócskán megszaporodnak majd az elektromos, illetve benzin-elektromos modellek.