Az eredeti tervek szerint már az ősz elején elkezdték volna a Plug-in Prius forgalmazását Japánban, és valamivel később kezdődött volna az európai és az amerikai piaci bevezetés is. Ám úgy néz ki, legalább két-három hónappal később kerül sor minderre.
A Toyota azt nem árulta el, hogy mi a késlekedés oka, de többféle magyarázat is elképzelhető. Az egyik ilyen, hogy a konnektorról nem tölthető Prius Japán legnépszerűbb személyautója az év eleje óta, így az új változat bemutatása csak túlterhelné a gyártósorokat. Ugyanakkor Európában és Észak-Amerikában szükség lenne a konnektoros Priusra. Egyrészt mert ez a kívülről is áttervezett változat valószínűleg kedvezőbb fogadtatásra lelne, másrészt mert a hagyományos Prius iránt az alacsony üzemanyagárak miatt sincs nagy kereslet. Az új, fejlettebb és formásabb kivitel viszont újra felkelthetné az érdeklődést a típus iránt.
A japán óriás azt tervezi, hogy évente legalább 60 ezer konnektoros Priust értékesít évente. Becsléseik szerint ez a mennyiség nagyjából fele-fele arányban értékesíthető Japánban és az Egyesült Államokban, míg a többi piacon nem várnak nagy érdeklődést.