A legutóbbi Gymkhana videót ugyan egy Focusszal forgatta Ken Block, de közben az egyedi Mustangot sem hanyagolták el. Átépítették, méghozzá úgy, hogy most a motorháztetőn kilógó turbókból lövellnek a lángok.
Az 1965-ös Mustang eddig sem nagyon emlékeztetett gyári önmagára, de ha mostanáig durvának neveztűk, mostantól a brutálisan durva kifejezés illik rá inkább. A 6,7 literes Roush Yates Ford V8-asra, amely eddig 845 lóerős volt, még felszereltek két hatalmas turbófeltöltőt, amelyek már el sem fértek a motorháztető alatt, így vágtak nekik ablakokat, sőt, a szívóoldalt, ahol nem izzik a fém, még le is festették az új, vörös-fehér-kék csillagos-sávos fényezéshez illően.
Az új motor már metanolt éget, így a csúcsteljesítménye 1400 lóerőre emelkedett, bár nem egészen egyértelmű, hogy ki lehet-e használni ekkora teljesítményt egy driftautóban. Persze ha van, aki képes rá, az nyilván Ken Block, aki már sokszor bizonyította, hogy bármivel képes keresztbe menni. Azt egyelőre nem tudjuk, hogy mire is építették a Hoonicorn v2 elnevezésű gépet, de az már kiderült, hogy pillecukrot sütni lehet a kipugogó lángjánál, ha megenni nem is egészséges a metilalkohol-lángon olvasztott édességet.