A Mercedes ezúttal tényleg óvatosan nyúlt hozzá a GLA-hoz, ami érthető, hisz a típus eddig is kifejezetten jól fogyott. Ám a félidős modellfrissítés manapság már csaknem kötelező gyakorlat az autógyáraknál, így reszeltek a típuson itt-ott.
Az autó orrán az új hűtőrács-minták tűnnek fel. A polgári kivitelek fekete hűtőrács-rúdakat kapnak hat-hat kis krómkeretes nyílással, míg az AMG változat hűtőnyílását már csak egyetlen vízszintes elem osztja ketté. Változtattak az első lökhárító kialakításán is, de ezzel együtt szemből sem változtattak annyit, hogy ne lehetne megismerni tőle az autót. Hátul a lesimított lámpabura az egyetlen észlelhető változás, itt még a lökhárítónak is csak a színei változtak. A légellenállást viszont sikerült lejjebb vinni néhány, szinte láthatatlan módosítással, a formatényező 0,29-ről 0,28-ra csökkent.
A választékban sincs drámai eltérés az első változathoz képest, az egy szem újdonság a 184 lóerős GLA 220 4Matic kivitel, egy új köztes lépcsőfok a 156 lóerő 200-as és a 211 lovas 250-es között. Egyelőre az AMG változathoz sem nyúltak érdemben, kétliteres motorja továbbra is 381 lóerős, de nem is igazán lett volna indokolt, hisz ez továbbra is messze a legerősebb kétliteres turbómotor a piacon.
Az autó felszereltségében történt még említésre méltó változás. Újdonság a 360 fokos kamera, amelynek révén az autó teljes környezete nyomon követhető a műszerfalba épített 8 hüvelykes kijelzőn. Szintén új a GLA-ban a Handsfree Access rendszer, amivel egy lábmozdulattal nyitható a csomagtér-ajtó, bár ez a funkció már számos más típusból lehet ismerős.