Új autómárka jön, a Tamo
Az indiai Tata hatalmas vállalat, de autógyártóként nem igazán sikerült kilépnie India határain kívülre. Megvette ugyan a Jaguar Land-Rovert, amivel, eddig úgy tűnik, jó üzletet csinált, de a hiperolcsó Nano kisautó hibái még a hazai piacon is rendesen megtépázták a cég jó hírét.
Állítólag ez az egyik oka, hogy létrehozzák a Tamo márkát, amely a hivatalos verzió szerint a cég újítóbb jellegű termékei számára biztosít egyfajta keretet. A nevet elsőként egy könnyű kétüléses sportkocsi viseli majd, amelyet a Genfi Autószalonon állítanak ki. Hivatalosan ugyan nem ismerjük a részleteket, de a pletykák szerint egy alig 800 kilogrammos apróságról van szó, 1,2 literes, nagyjából 180 lóerős turbós benzinmotorral.
A nagyrészt alumíniumból és műanyagból épített, azaz várhatóan meglehetősen drágán előállítható gépből állítólag 250 példányt terveznek készíteni. A tervek házon belül készültek, de úgy hallani, a koncepció kidolgozásában a formatervező-legenda, Marcelo Ghadini is részt vett. A Lamborghini Countach és Diablo tervezőjének neve önmagában is elég vonzerő lehet, hogy percek alatt elfogyjon a teljes gyártás.