Itt a kombi Opel Insignia
A szedán sem néz ki rosszul, de a a képek alapján az az érzésünk, ezt rajzolták meg először. Végre egy kombi, amely nem tűnik az ólomöntészet egy újabb mesterremekének. A csomagtér viszont lehetne nagyobb is.
Európában a kombi szinte fontosabb a nagykocsik piacán, mint a négy- és ötajtós modellek, nem csoda, hogy az Opel nem húzta sokáig az Insignia Grand Sport bemutatását. A szedán még meg sem érkezett, de már itt a nagyobb csomagterű változat. Igaz, a csomagtér papíron nem tűnik kivételesnek: egy 4,98 méteres kombi esetében az 520 liter mondhatni visszafogott érték, de valószínűleg ez az ára a hosszú tengelytávnak és a karcsú formának. Kombit egyébként is inkább a bővítés lehetősége miatt választják, és a lehajtott hátsó ülésekkel adódó 1638 literes raktér a 2:1:2 arányban dönthető támlákkal jó használhatóságot ígér.
Azt azért nem állítanánk, hogy az Insignia Grand Sport az az autó lenne, amelybe első látásra beleszeret a vásárlók többsége, de az első és a hátsó tetőoszlopot összekötő ív miatt egyértelműen karakteresebb ez a változat, mint a szedán. Az ajtók alján a hokiütő-ív, amely a szedánon egyértelműen a helyén van, itt talán túlzásnak is tűnik, de legalábbis simán meglenne nélküle a kombi.
Műszaki értelemben valószínűleg nincs nagy eltérés a szedánhoz képest. A motorválasztékról ezúttal is hallgat az Opel, csak annyit tudunk biztosan, hogy az ausztrál Holden változat V6-os csúcsmotorja 308 lóerős lesz, és összkerék-hatjással, valamint kilencfokozatú automata váltóval érkezik. A típus egyébként elég sok helyen lesz még kapható Európán kívül, Kínában és Észak-Amerikában Buick Regal néven forgalmazzák majd.
Az élő bemutató március második hetében, a Genfi Autószalonon lesz, ott nyilván a hiányzó adatokat is közlik majd.