Hagyomány? Arra tesznek ezek.
Könnyű szenstégtörést kiáltani, ha valaki Rolls-Royce tuningolásba kezd, különösen ha a végeredmény ennyire hivalkodóra sikerül. De a Ghost (vagy bármelyik változata) végső soron csak egy alaposan átszabott 7-es BMW, azt meg soha senki nem féltette egy kis tuningtól. Nincs kész válaszunk, tessék eldönteni, hogy tetszik-e ez így.
Az érdekes csiszolt fémszín-fehér színkombináció például kifejezetten izgalmas, de a feliratok az autó oldalán inkább illenének egy kültelki driftautóra. Valahogy zavaros a koncepció, de ezért talán okolhatjuk az európaitól eltérő japán ízlésvilágot, amelybe belefér a Mitsuoka összes rémsége is, így nyilván a felmatricázott Rolls sem lóg ki. Az ottani koordinátarendszerben ugyanúgy nem értelmezhető a Rolls-Royce ahogy az angol vidéki kastély sem, így aztán a mi tabuinkat is csak átlépik, nem ledöntik.
A koronát a kompozícióra a 24 hüvelykes – azaz 60,9 centis – Forgiato Capolavaro-ECL keréktácsák teszik fel komplikált fehér küllőikkel. Az ültetéssel együtt az összkép kétségtelenül sportos, bár igazán nehéz elképzelni, hogy egy ekkora tuningautó ennyire a földön csúszva bármit megőrizhet eredeti kényelméből.
Bármit is gondolunk erről a gépről, az biztos, hogy ennél jobban eltérni a gyáriak autóépítési filozófiájától nehéz lett volna, és ez már önmagában is figyelemre méltó.