Már a Model S is kirívóan jól szerepelt a törésteszteken, és ezen a téren a Model X sem tűnik rosszabbnak. A villanyautó persze eleve nagy előnyben van, hisz az orrában nincs nagy, nehéz motorblokk, így a tervezők kitömhették gyűrődőzónákkal.
Az NHTSA törésteszt-eredményeivel talán ritkábban találkozunk, mint a kritikusabbnak tartott IIHS-éivel, de az állami finanszírozású törésteszt-sorozat is teljes törésteszteket végez. Ráadásul a Model X esetében az összes elérhető változatot letesztelték a 60D-tól a P100D-ig, és négy vizsgálatot biztosan elvégeznek minddel: a frontális és oldalütközési tesztet, pózna-tesztet valamint borulási számításokat. A legnagyobb és legdrágább Tesla mindegyiken öt csillagot szedett össze.
A videókon jól látszik, hogy a Model X utascellája igen jól védett, a túlélőtér még a pózna-teszten sem csökken érdemben. Az NHTSA következtetése szerint egy ilyen autó utasának mintegy 93% esélye van rá, hogy súlyos sérülés nélkül megússzon egy balesetet.