A Jaguar nem először indítja kaszkadőrmutatvánnyal egy típusa karrierjét. Az F-Pace két éve egy tobb mint 19 méteres óriáshurkot teljesített, most pedig vízszintes tengelyű orsót ugrott az E-Pace.
A briteknek persze szakemberük van a feladatra: Terry Grant, aki alapos felkészülést követően vállalkozott a feladatra. A két féloldalas rámpát persze számítógépes szimulációk alapján tervezték, de egy ilyen manőver így sem teljesen veszélytelen. Az E-Pace ugrása több mint 15 méter hosszú volt, ami közben 6,5 g terhelés érte a pilóta szervezetét, és 160 méteres nekifutás után egy bizonyos sebességgel és szögben kellett az ugratóhoz érkezni.
Grant szerint tiszta orsót szériaautóval eddig még senki nem ugrott, épp ezért régi vágya volt ezt megtenni. A filmforgatásokon ugyan gyakori az ilyen manőver, de ott elsősorban arra használják a féloldalas rámpákat, hogy a borulásokat látványosabbá tegyék, azaz az autók a legritkábban érkeznek a talajra futóművel lefelé.