Minden tekintetben megpróbálják felülmúlni az eddig készült McLareneket: végsebességben és gyorsulásban mindenképp, de valószínűleg fogyasztásban is.
Az álcafóliával bevont tesztjármű legfeltűnőbb eltérése a 720S-hez képest a középre helyezett vezetőülés – ha igaz, ez a majdani sorozatgyártmányban is ide kerül, mivel a BP23-ast állítólag az legendás McLaren F1 1+2-es üléselrendezéséhez hasonlóval tervezik.
A lényeg azonban nem látszik kívülről: új hibrid hajtásrendszert terveztek az autóhoz, alighanem a jól ismert V8-as bitrubó motor újabb, négyliteres változata köré. A P1 összteljesítménye is 916 lóerő volt – ennél nyilván többet tud majd az új rendszer, már csak a nagyobb benzinmotor miatt is.
A gyáriak hyper-GT-nek hívják az újdonságot, amelyet várhatóan jövőre mutatnak be, az első példányokat pedig 2019-ben vehetik át majdani tulajdonosaik.