800 lóerős, pihekönnyű és Ayrton Senna unokaöccse fejlesztette – ezekkel az alapinfókkal alapozza meg hírnevét a most bemutatott új csúcs közúti McLaren, az eddig P15-ként emlegetett, Sennára keresztelt újdonság.
Bár ezzel az üvegberakásos ajtóval megvan az egyedi formai karakter, a McLaren lóerőben sem kötött kompromisszumot, amikor a Sennát fejlesztette. Az autó ugyanazt a négyliteres, V8 biturbót kapta, ami a 720S-ben is van, de amíg ott 720 lóerőt hoznak ki belőle, itt felhúzták nyolcvan lóerővel. A 800 lóerős, 800 Nm nyomtatékkal bíró motornak sportautóhoz mérten kis tömeget, 1198 kilogrammot kell mozgatnia, hála annak, hogy mind a vázba, mind a kaszniba jutott karbon elég.
Bár lóerőben elmaradt a P1 GTR-től, a mínusz 2,5 mázsát tudva, látatlanban nehéz eldönteni, ki lesz az első számú szupersportautó a McLaren házi kínálatában. Pályán valószínű méltó lesz a nevére, és nem csak azért, mert a háromszoros F1-világbajnok unokaöccse, Bruno Senna maga segítette a fejlesztőket. Aerodinamikailag állítólag mindent kihoztak belőle, annyira, hogy a légterelésben a gyár közlése szerint a kipufogóvégeknek és a hátsó lámpatesteknek is kulcsszerepük van, bár a jelző jogosságát nehéz elhinni ilyen dupladiffúzor és az óriási hátsó szárny mellett.
A McLaren Sennából mindössze ötszáz darab készül majd, a szupersportautó-mezőny új szereplőjének első példányai jövő év végén jönnek. Ára 750 ezer font (270 millió forint), de ha volna rá ennyid, se éld bele magad: az összeset lefoglalták már.