Most már biztos, hiszen a gyáriak is megerősítették: a hibrid hajtású Bentayga a tavaszi Genfi Autószalonon érkezik, méghozzá várhatóan ugyanazzal a hajtással, amelyet a gyengébbik Porsche Panamera hibridből már ismerhetünk.
Természetesen ez a hajtásrendszer sem nevezhető gyengének, hiszen egy 330 lóerős, duplaturbós 2,9 literes benzines V6-os és egy 136 lóerős villanymotor hozza össze a 462 lóerőnyi maximális teljesítményt. Ez még a Bentayga két és fél tonnás habtestéhez képest sem kevés. Ezzel együtt várhatóan ez lesz a típus legolcsóbb változata, és egyben az egyetlen, amely kedvezménnyel hajthat majd be a nyugat-európai nagyvárosok dugódíjas központjaiba. A Panamera számára ez a hajtás közel 50 kilométeres, tisztán elektromos hatótávot biztosít, és valószínű, hogy ezt a képességét a terep-Bentleyben is megtartja.
Úgy hallani, nem ez lesz a Bentayga egyetlen újdonsága 2018-ban: állítólag az idén érkezik a benzines V8-as változat is, ugyanazzal a turbós, négyliteres blokkal, amely a Porsche Cayenne-ben és a Lamborghini Urusban is megtalálható. Az egyelőre nem ismert, hogy a Bentley melyik változatát alkalmazza majd, hisz a blokk a Porsche terepjárójában 550, a Lamborghininél 650 lóerős.