Kínában november óta forgalmazzák és eddig hatezer példányt adtak el a Geely, vagyis a Volvo Cars kínai többségi tulajdonosa által alapított Link&Co első modelljéből, a 01 suv-ből. A kicsit több mint négy és fél méter hosszú autó a Volvo XC40 alatt is megtalálható kompakt moduláris platformra épül és ezzel a modellel osztozik a konnektoros hibridbe kerülő 75 lóerős villanymotoron és 1,5 literes háromhengeres benzinesen, illetve a kétliteres, négyhengeres benzinmotoron, valamint kézi és automata váltóján.
Az Autonews friss híre szerint a kínaiak azzal akarják megerősíteni az európai vásárlók bizalmát az itt még ismeretlen márka iránt, hogy a kontinensünkön a jövő év közepén piacra lépő Link&Co 01-et a kínai üzem mellett a Volvo belga, Gent közelében található gyárában is készítik majd. A Volvo európai szervizinfrastruktúrája lehet a modell és a márka sikeres bevezetésének másik pillére. Az autó nagyjából a Nissan Qashqai konkurensének tekinthető és Kínában, átszámítva valamivel több mint 6 millió forintnak megfelelő áron kapható.