Eddig még csak tanulmányautóként láthattuk az A osztály négyajtós, lépcsős hátú változatát, de most itt a sorozatgyártmány, amelyet, mivel Kínában állítják ki először, rögtön nyújtott tengelytávú kivitelben mutat be a Mercedes.
A sofőrt is tartó kínai vevők miatt hat centit toldottak az autó tengelytávjába, ami profilból már ront egy keveset az autó arányain, de a 2,73 méteres tengelytávért ennyi áldozatot nyilván meg kellett hozni. Más szögekből egész elegáns az autó, és bár a 420 literes csomagtér messze nem a kategória legjobbja, a többségnek várhatóan az is elegendő lesz.
A kínai motorválaszték egyelőre háromtagú lesz: az olcsóbb modellekbe a Renault-val közösen fejlesztett 1,33 literes, turbós benzinmotor kerül 136 vagy 163 lóerővel, a csúcsmodellbe pedig kétliteres négyhengerest építenek 190 lóerővel.
Bár a Mercedes további terveiről a típussal kapcsolatban egyelőre keveset tudunk, szinte biztos, hogy a fronthajtású szedán Európában és Észak-Amerikában is bemutatkozik még az idén, igaz, várhatóan eltérő motorokkal és rövidebb tengelytávval.