A Lotus történelmének legerősebb és legdrágább autója lesz egy villanyos újdonság, amivel a márka beszállna a hipersportautók mezőnyébe. A kínai tulajdonos ötlete lehetett a szintlépés.
Amióta a Geely tulajdonába került, a Lotusnak a legnagyobb gondja, hogy megtalálja, merre építse tovább a márkát a következő években. Mert pénz az van bármire. A sok más mellett a Volvót is birtokló cégóriás a jelek szerint szeretné egy másik ligába küldeni a Lotust, oda, ahol a LaFerrari, a 918 Spyder és a Chiron játszik és ahova hamarosan a Valkyrie, vagy a szintén full villanyos új Roadster kerül – az általában csak hiper- vagy szupersportautóként hivatkozott, ezer lóerő körüli sportautók közé.
A villanyos projektről a brit autós sajtó is csak részleteket tud. Állítólag a gyáron belül csak Omegaként beszélnek az autóról, amit ezer lóerőre húznak majd, és 400 kilométer körül lesz a hatótávja. Ez amúgy már a mai mezőnyben sem tűnik soknak, és látva, ahogy lépkednek előre etéren a gyártók, a 2020-ra várható érkezéskor kimondottan kevés lesz. Az ára már nagyobb dobás: kétmillió fontról (700 millió forint) hallani, ennyiért valószínű egy pár száz darabosra limitált széria lesz ez.