A McLaren csak ontja magából az azonos alapokra épülő sportkocsi-változatokat. Ezúttal az olcsó sorozat legdrágább modelljéből készítettek egy nyitott változatot. A 600LT Spider képességei tényleg félelmetesek, ahogy az ára is.
A legnagyobb meglepetés talán az, hogy hiába nyitható a teteje, ez a sportkocsi könnyebb, mint a zárt változata. A magyarázat pedig pofonegyszerű: a Monocell II jelzésű karbonteknő, amelyet vázszerkezetként használnak benne, olyan merev, hogy plusz merevítésekre nem is volt szükség. Más autóknál akár több száz kiló vasat is behegesztenek a padlóba, hogy pótolják a tető tartófunkcióját.
A 600LT így 50 kilóval könnyebb a kupénál, miközben ugyanúgy hatszáz lóerős a motorja. A 3,8 literes, ikerturbós V8-as egyébként ugyanaz, mint amit csaknem az összes McLaren sportkocsiban megtalálunk. Nyilván tudna nagyobb teljesítményt is, a P1-ben bőven 700 lóerő felett volt, de ez itt a gyáriak szándéka szerint a legolcsóbb McLaren sorozat, a Sport Series, ahol 600 lóerő a plafon. A 2,9 másodperces gyorsulás százra és a 8,4 másodperces gyorsulási idő 200-ra így is ritka jó értéknek számít. Az 1,297 tonnás gép egyébként elérheti a 324 km/h-t csukott tetővel, míg nyitva a nagyobb légellenállás miatt 315 km/h a vége.
Olcsónak persze csak a McLaren utcai autói közt számít majd, hiszen Németországban 250 ezer eurót, Angliában pedig 201 500 fontot kérnek majd érte, ami forintban bő 80 millió forintnak felel meg, persze az itthoni adókat nem számolva.