A WagonR név csak Európából tűnt el lassan másfél évtizede, Japánban megmaradt a típus a kínálatban. Most azonban Indiában mutattak be egy teljesen új modellt ezen a néven, amely akár Európába is eljuthat.
Indiában eddig a nálunk is jól ismert, de a 2000-es évek eleje óta nem kapható WagonR+ típust gyártották némileg korszerűsített formában, azaz az új WagonR ennek a rég elavult modellnek a közvetlen utóda.
Az újdonság minden irányban nagyobb lett: 14 centivel hosszabb, ugyanennyivel szélesebb és 2 centivel még magasabb is az elődjénél. A maga 3,66 méterével nagynak így sem neveznénk, de a 2,44 méteres, azaz 3,5 centivel megnyújtott tengelytáv belül is több helyet sejtet.
A méretnövekedés ellenére az új modell átlagosan húsz kilóval lett könnyebb, azaz a beépített motortól és egyéb extráktól függően 805 és 845 kilogramm között lehet az üres tömege. Motorból kétfélét kínálnak hozzá, az ezres háromhengeres 68, az 1,2 literes négyhengeres 83 lóerős.
Az export lehetőségéről egyelőre nem hallani, de ez a WagonR a japán névrokonnal szemben legalább a méretei alapján alkalmasnak tűnik az európai piacon való forgalmazásra. Az más kérdés, hogy a Suzuki már most is többféle kisautót kínál, mint amennyit a kereslet indokolna, azaz elég halvány rá az esély, hogy a WagonR-t is idehozzák Indiából.