Laurens van den Acker, a Renault vezető formatervezője azt mondja, az új Clio külsejét csak óvatosan fejlesztették tovább, viszont a belső térben eközben forradalom zajlik. A képeken ez persze alig látszik, ugyanis pont olyan dolgokról van szó, amelyek a tapintható minőségérzettel függnek össze: a gyáriak azt mondják, ezen a téren sikerült új szintre emelni a Clio színvonalát.
A képeken az látszik, hogy több az olyan alkatrész, amely talán tényleg fémből készült, és nem fémnek látszó műanyagból, ám a formák konzervatívabbak lettek: a műszereket például egyetlen kijelző váltja, így hiányoznak az előd érdekes műszerárnyékoló elemei.
Úgy néz ki, a középkonzolba integrált kijelző után prémium megoldásként a Renault is az utólag odafabrikált tabletnek látszó megoldásra szavazott, bár így nyilván egyszerűbb lesz a váltás a méretek között. Lesz ugyanis 7 és 10 hüvelyk közt többféle méret is. A gyáriak azt állítják, hogy a kategória legnagyobb érintőképernyőit kínálják majd. Nem is egyet: már a 9,3 hüvelykes is nagyobb felületű, mint a konkurencia legnagyobb képernyője. A Renault ülésekből is jobbat ígér, mint amiket eddig szállított a Clióhoz. Hosszabb ülőlapot ígérnek, és hátul bőségesebb lábteret.
Úgy tűnik, a Renault megpróbál új frontokon előnyhöz jutni a konkurenciához képest, amely a B szegmensben még mindig öldöklő: a Volkswagen Polo és a Ford Fiesta viszonylag friss, a PSA pedig két újdonságot készül bemutatni a következő év során, az Opel Corsa és a Peugeot 208-as utódait. Ebbe a közegbe érkezik a Clio, amelyet várhatóan a Genfi Autószalonon mutatnak majd be.