Állítólag a szabályok változása okozott gondot az AMG-nek: a WLTP szabvány szerinti mérési ciklusban az F1-ből származó V6-os turbómotor nem felelt meg az Euro6 szabvány határértékeinek. Ám úgy hallani, lesz megoldás.
A Project One szupersportkocsi elég meredek vállalás volt a Mercedes sportrészlege részéről. Az AMG a Formula-1-es versenyautójának 1,6 literes turbómotorjából alakította ki a sportkocsi motorját egész minimális változtatásokkal, ezt kötötték hibrid hajtásláncba, három villanymotorral. Valószínűleg az NEDC mérési ciklusban meg is felelt volna ez az összeállítás a károsanyag-kibocsátási normának, de úgy néz ki, a 2018 őszétől kötelező WLTP ciklusban már nem tudták volna elérni az Euro6 norma határértékeit. A problémát elsősorban az okozta, hogy a beígért 1000 lóerő is meglegyen a végleges autóban, de a rendszámot is megkaphassa. A megoldás az AMG vezetője szerint egy részecskeszűrő beépítése lett, de ezzel némileg elmaradtak a menetrendtől.
Tobias Moers egyelőre annyit mondott, hogy a következő hetekben tudják majd eldönteni, hogy mikor szállítják le az első autókat a vevőiknek. A Project One szállítását eredetileg 2019 őszére ígérték, de így simán lehet, hogy a 2,27 millió eurós, középmotoros szupersportkocsi első példányainak szállítása 2020-ra csúszik.