A sportos csúcsmodell, az Insignia GSi tuningváltozatát mutatta be az Irmscher. Kívülről is elég látványosan átalakították a típust, de nem ez az egyetlen változtatás.
Az Insignia még a GM fejlesztette műszaki megoldásokat tartalmazza. A GSI-be is az Ecotec motorcsalád kétliteres, turbós tagját építik, méghozzá egy 260 lóerős változatot. Ebből 20 többlet-lóerőt hoztak ki az Irmschernél, ami nem akkora csoda: a Chevrolet Camaro alapváltozatába ugyanezt a motort építik, gyárilag 279 lóerővel. Így aki az Irmscherhez fordul, nyilván a látványosabb megjelenés miatt teszi majd.
Ezt egyrészt jellegzetes, nagykockás hűtőráccsal érik el, ami leginkább talán a 80-as évek végi Senator, a legutolsó, kifejezetten luxusautónak szánt Opel emlékét idézheti fel. Az utalás nem is alaptalan: az aktuális Insignia úgy öt centivel nagyobb az utolsó Senatornál., ha presztízsben nem is képviseli ugyanazt, amit az 1987 és 1993 között gyártott előd. A hűtőrács mellett csupán az Irmscher saját felnigarnitúrája, és a 3 centis ültetés jelent észrevehető változtatást a gyári GSi-hez képest.