Több helyen is felbukkant a pletyka az új C4-esről, méghozzá egészen meglepő részletekkel. Az egyik ilyen, hogy a típust a Peugeot 208-asból és az Opel Corsából is ismert, határozottan olcsó autókba szánt CMP padlólemezre építik, és nem a nagyobb modellekbe való EMP2 alkatrészrendszerre.
Ennek megfelelően nem nagy meglepetés, hogy készül az elektromos változat is: a CMP padlólemezhez készen van egy ilyen hajtásváltozat, ami az első kerekeket hajtó 136 lóerős villanymotort és egy 50 kWh-s akkumulátort tartalmaz, és már bejelentették a DS 3 Crossback, a Peugeot 208 és az Ope Corsa típusokhoz is.
A Citroën eddig még a korábbi PF1 alapokon mutatott be típusokat, a C3 és C3 Aircross ezért nem készül elektromos változatban – a régebbi platformokat erre nem készítették fel – így a nagyszériás villanyautó-korszak a márka számára a C4-essel kezdődhet.
Jelenleg a kompakt kategóriában csak a C4 Cactus frissített változatát kínálja a márka, de erről már korábban elárulták, hogy átmeneti megoldásnak szánják: az aktuális generáció kifuttatásával, amire két-három éven belül sor kerülhet, ez a modell utód nélkül tűnik el a kínálatból.