A Daihatsu által kifejlesztett alapokra építették a C-HR-nél egy számmal kisebb szabadidő-autót. Egyelőre nem tudni, hogy lesz-e belőle nemzetközi modell, de a lehetőség most már adott.
A Raize stílusát tekintve inkább emlékeztet a RAV4 aktuális generációjára, mint a C-HR-re. A kontúrjai szögletesek, az orr-részt pedig a trapézforma hűtőrács uralja. Az autó hossza 3,995 méter, a szélessége 1,695 méter, a magassága pedig 1,62 méter, azaz alig öt centivel hosszabb az új Yarisnál, ehhez képest a csomagtér 369 literes térfogata egész jó értéknek tűnik.
Az autó műszaki alapjait a DNGA nevű platform adja, amely a Toyota-féle TNGA rendszer egy egyszerűsített, olcsóbb változata. Ezt a Daihatsu fejlesztette, de úgy néz ki, a Toyota is használja majd. Az ezres, 97 lóerős háromhengeres turbómotor is a Daihatsu fejlesztése, ahogy a D-CVT nevű váltó is, amelyben a fokozatmentes szíjhajtás és a fogaskerék-hajtás kombinációját alkalmazták a hatásfok javítása érdekében. Az autó, ahogy a japán modelleknél megszokott, első- és összkerék-hajtással is készül majd. A gyári adatok szerint fronthajtással 5,4, összkerék-hajtással 5,7 litert fogyaszt majd 100 kilométeren.
A Raize kiválóan illeszkedne az aktuális divathoz, nem csak Japánban, de számos más piacon is sikerre számíthatna. Arra viszont eddig nem tettek utalást sem, hogy globális modellnek szánnák, azaz nem lehetünk biztosak benne, hogy Japánon kívül bárhol másutt megjelenhet.