A jövő évtől él az új csúcskategória az FIA WEC sportkocsi-bajnokságában és a legendás Le Mans-i 24 óráson, és úgy látszik, ez a Peugeot érdeklődését is felkeltette. 2022-re ígérik a visszatérést.
Az LMP1 kategória az utóbbi évek során megfizethetetlenül drágává vált, ezt mutatta az a tény is, hogy az Audi és a Porsche kiszállását követően csak a Toyota maradt a nagy, győzelemre esélyes gyári csapatok közül. Az új szabályokkal ezért azt a célt tűzték ki a versenysorozat szervezői, hogy csapatonként 20 millió euróból ki lehessen hozni egy szezont.
Eddig az Aston Martin és a Toyota jelezte, hogy versenyezne a WEC új csúcskategóriájában. Jelenleg úgy néz ki, az Aston Martin a Valkyrie hipersportkocsiból épít majd pályagépet, míg a Toyota a nulláról fejleszt egy autót kifejezetten erre a célra. Valószínűleg a Peugeot is ez utóbbi megoldást választja majd, bár eddig csak annyit árultak el a terveikből, hogy hibrid hajtásláncot használnak.
A Peugeot legutóbb 2007 és 2012 között versenyzett hosszú távú sportkocsiversenyeken, illetve Le Mans-ban, méghozzá elég sikeresen. A mérleg 30 versenyen 20 győzelem, három konstruktőri és két egyéni bajnoki cím volt a Le Mans Series-ben, és egy Le Mans-i abszolút első hely 2009-ben.