Mike Flewitt, a McLaren vezérigazgatója beszélt az új hajtásrendszerrel kapcsolatos tervekről. Ezek szerint a jövőben már csak hibrid típusokkal bővítik a palettát, és az olcsóbb modellekbe egy új, könnyebb hajtásrendszer kerül.
Egyelőre persze csak nagy vonalakban vázolta a vezérigazgató, hogy hogyan tervezik átalakítani a kínálatot, de annyi biztos, hogy ma még egyeduralkodó V8-as motor helyét legalább részben egy új V6-os veszi át, méghozzá konnektoros hibrid rendszerbe kötve. Ez utóbbi állítólag 20-30 km-es tisztán elektromos hatótávot biztosít majd, és olyan gyorsulást biztosíthat a McLaren sportkocsiknak, ami eddig elérhetetlennek tűnt.
Flewitt azt ígéri, az első McLaren az új V6-os motorral 2020 vége előtt bemutatkozhat, és 2021 elejétől kezdik el a forgalmazását. A hathengeres hibrid rendszer állítólag alig lesz nehezebb a jelenleg használt V8-as turbómotornál: 30 kg körüli tömegnövekedésről lehet hallani, ami az eddiginél jóval kisebb és könnyebb benzinmotornak köszönhető.
Valószínű, hogy a V8-asnak csak az újabb és erősebb, 4 literes változatát tartják meg, a 700 lóerő alatti modellek esetében viszont teljesen áttérnek a hathengeres használatára.