Az Opel bemutatta a 2020-as Insignia GSi-t: a sportos csúcsváltozat megkapta a frissítés formai változtatásait, de nem ez az egyetlen eltérés a korábbi modellhez képest.
Alaposan átdolgozták a kétliteres, turbós Ecotec motort, de meglehetősen szokatlan módon. A teljesítményét a korábbi 260-ról 230 lóerőre csökkentették, egyértelműen annak érdekében, hogy kedvezőbb fogyasztási és szén-dioxid-kibocsátási értékek adódjanak. A beavatkozás hatásosnak tűnik: a korábbi 8,6-8,7 literes (NEDC) átlagfogyasztás 6,9 literre, a szén-dioxid-kibocsátás 197-199 g/km-ről 161 g/km-re mérséklődött. Egyelőre nem tudni, hogy az új, kilenc fokozatú automata váltóval és összkerék-hajtással készülő modell dinamikai adatai mennyit változnak, ahogy azt sem, hogy a változtatásokat hogyan fogadja majd az Insignia GSi vásárlóközönsége.
A GSi mellett a felújított Insignia motorválasztékának fontosabb adatait is nyilvánosságra hozta az Opel. Az új háromhengereseket mind átveszik az Astrából: az 1,2 literes benzines turbómotort 110 és 130 lóerővel, az 1,4 literest 145 lóerővel, illetve az 1,5 literes dízel 122 lóerővel. Ezen felül lesznek még kétliteres négyhengeresek is, amelyek közül egyelőre csak a benzinesek adatait közölték: az erősebbik a GSi már említett 230 lóerős motorja, a gyengébb pedig kerek 200 lóerős.