Az új Jazz egyetlen, Európában is elérhető változata hasonló, két villanymotoros, e:HEV fantázianevű hibrid hajtást kap, mint a CR-V Hybrid, de a kisebb mérethez igazítva.
Az új városi modell benzinmotorja így 1,5 literes lesz, a hajtás össz-teljesítménye pedig 109 lóerő. Ezzel az autó akár 9,4 másodperc alatt elérheti a százas tempót, a végsebessége pedig 175 km/h lesz, ami egy átlagos használatra szánt kisautótól egyáltalán nem hangzik rosszul.
Ugyanakkor a hagyományos hibrid hajtással nem lehet olyan hatékonyan elcsalni a fogyasztási adatokat, mint a konnektoros változatokkal. Így a Jazz hivatalos fogyasztási adata 4,5 liter 100 km-re, ami 102 g/km-es szén-dioxid-kibocsátásnak felel meg a WLTP szabvány szerint mérve.
A Jazz eddig a térkínálatával emelkedett ki a kisautók mezőnyéből, de úgy tűnik, ezen a téren visszalépést hoz az új generáció, valószínűleg a hibrid rendszer extra helyigénye miatt: 354 helyett 298 literes a csomagtartó alaphelyzetben, a hátsó ülések lehajtásával pedig 1,3 helyett 1,2 köbméter hely nyerhető.
Ráadásul úgy néz ki, a Honda rendesen megkéri a komplikált hajtásrendszer árát. Németországban az alapváltozat 22 ezer euróba (kb. 7,45 millió forintba) kerül majd, míg a körbeműanyagozott, emelt futóműves Crosstart 26 250 euróért (úgy 8,88 millió Ft) kínálják majd.