A hidegtűrési tesztek során készített felvételeket hozott nyilvánosságra a koreai gyártó. Ezeken ugyan egy olyan tesztautó látható, amelynek az orr- és farrészét alaposan álcázták, de néhány jellegzetes részlet így is látható.
Leginkább a viszonylag nagy felnik, az ültetett futómű és a négy tárcsafék látszik jól a képeken, de azért az álcázás ellenére is sejthető, hogy elöl nagyobb oldalsó légbeömlők lesznek az N modellen, hátul pedig a dupla kipufogóvég kandikál ki az álcázóponyva alól.
Nagy meglepetésre azért nem számítunk, a karosszéria nagyrészt nyilván megegyezik a már leleplezett polgári i20 változatéval. A motor viszony nyilván más lesz: bár adatokat még nem közölt a gyártó, várhatóan a jól ismert 1,6 literes turbós négyhengeres egy változatát használják majd, jó eséllyel azt a 204 lóerőset, amelyet a Velosterből már ismerünk.
A gyáriak adatok helyett inkább a Hyundai WRC-pilóta, Thierry Neuville benyomásait osztották meg a prototípussal kapcsolatban, aki könnyű vezethetőségről, precíz viselkedésről és pörgős motorról beszélt.
Az i30 után az i20-as lesz a második Hyundai tömegmodell, amelyből elkészül a sportos N változat, de várhatóan nem az utolsó: egy ideje már hallani a Kona sportváltozatáról is.