Az S jelzésű új E-tron változatok legnagyobb újdonsága az erősebb hajtásrendszer, amely rövid ideig 502 lóerőt is leadhat, a folyamatos teljesítménye pedig 435 lóerő lesz, szemben a korábbi csúcsváltozat 408 lóerő csúcsteljesítményével és 360 lóerő folyamatos teljesítményével.
Az erősebb hajtásrendszer valamivel jobb gyorsulást is hoz, az S változatok 4,5 másodperc alatt gyorsulhatnak 100 km/h-ra, a végsebességük pedig 209 km/h. Az autókba a nagyobbik, 95 kWh-s akkucsomag kerül, ám az erősebb motorral egyértelműen csökken hatótávjuk. Az E-tron S 360, az E-tron Sportback S 364 km-t tehet meg egy töltéssel, WLTP szabvány szerint mérve.
Az erősebb hajtáshoz látványosabb külsőségek járnak: oldalanként 2,5 centis sárvédő-szélesítések, 21 vagy 22 hüvelykes felnik, és az aktív légrugózás áthangolásával elért ültetés. Ezen felül új, hatdugattyús nyergekkel javítottak az első fékek hatékonyságán, és progresszív kormányművel a kormányzás közvetlenségén.
Az új változatokra a rendeléseket már a nyár vége előtt elkezdik felvenni, és az első megrendelők még az év vége előtt megkaphatják az autóikat.