A Porsche ezúttal szokatlanul választotta meg a bemutatók sorrendjét: bár a gyengébbtől az erősebb felé szoktak haladni, ezúttal a 911 Turbo S-t leplezték le előbb, azt még márciusban láthattuk, és a 70 lóerővel alacsonyabb teljesítményű, kevesebb pénzért beszerezhető 911 Turbo változatot csak most mutatták meg.
Ránézésre nincs jelentős eltérés a két változat között, és műszakilag is csaknem azonosak. A 3,8 literes blokk ugyanaz, ahogy a nyolcfokozatú dupla kuplungos váltó és az összkerék-hajtás sem tér el. Az 580 lóerős csúcsteljesítmény és a 750 Nm csúcsnyomaték is sokkal több, mint amit bármilyen közúton ki lehet használni, az egy tizedmásodperces különbséget a százra gyorsulás idejében pedig kevesen veszik majd észre. A fémtetős 911 Turbo 2,7 másodperc alatt éri el a százas tempót, a kabrióval ugyanez 2,8 másodpercig tart. A végsebesség is alacsonyabb, mint az S-é, de a 319 km/h is inkább elméleti érték, mint gyakorlati lehetőség, különösen Németországon kívül.
A 911 Turbo tulajdonképpen egy lehetőség a Turbo S-ben megismert technika kedvezőbb árú beszerzésére, hiszen az alacsonyabb teljesítményű kivitelt bő harmincezer euróval adják olcsóbban: a kupét 212 ezer helyett 180 ezer , a kabriót 225 ezer helyett 194 ezer eurót kérnek a gyengébb motorral. A trükk az, hogy a Turbóval leginkább katalógus-adatokat áldoz fel a vásárló: a kisebb teljesítmény legfeljebb a két autóval együtt gyorsulva tűnhet fel, abszolút értékben mindkettő magasan átlag feletti dinamikát, és közel azonos vezetési élményt nyújt.
Aki mégis javítana a 911 Turbo dinamikai paraméterein, az itt is megrendelheti az S változathoz is elérhető sportcsomagot, amellyel 30 kilogramm faragható az autó tömegéből – például azzal, hogy nem építenek be hátsó üléseket – és egy centivel lejjebb ültetett, keményebb futómű is jár hozzá.