Valószínűleg nem tudnánk semmit erről az autóról – a többség valószínűleg Ken Miles-ról sem – ha nem készül el a Ford v. Ferrari film, így viszont a balhés angol pilóta talán híresebb, mint életében bármikor volt.
Talán ezért döntöttek úgy a Fordnál, hogy készítenek néhány GT sportkocsit ahhoz hasonló mintázattal, ami az 1966-os Daytona 24 órást megnyerő GT40-est díszítette. Ez ezüst fényezést jelent, oldalt vörös csíkkal és a 98-as rajtszámmal, illetve fekete motorháztetőt, rajtszámmal, és a baloldalt szintén egy kis vörös dekorációval.
Egy ilyen festés nyilván talán egy téglának is jól állna, és az aktuális Ford GT ráadásul egész jó kiállású sportkocsi. Arról, hogy ki kaphatja a Heritage Edition – magyarul hagyományőrző kiadású – sorozat példányait, és hogy hány ilyen készül, egyelőre nem tudni. Annyi biztos, hogy 2021-es szállítást ígérnek.
A jelenlegi Ford GT-t eredetileg arra tervezték, hogy ismét győzelmet hozzon Le Mans-ban, de az eredetileg tervezett két éves gyártást és 500 példányt a hatalmas kereslet miatt kénytelenek voltak megduplázni. Ezért is váratlan egy ilyen kis sorozat a típusból: mivel lényegében előre eladták az összes autót, nem tudni, hogyan döntik el, hogy a néhány Heritage Edition-t ki kaphatja meg.