Az már az elektromos változat bemutatása idején világos volt, hogy a Mokka fejlesztésébe fektetett pénzt egyedül egy ilyen kivitel iránti kereslet aligha fedezné, az azonban csak most derült ki, hogy milyen műszaki tartalommal kínálják majd a hagyományosabb, elérhető árú változatokat.
Az persze eddig is világos volt, hogy a CMP platformhoz használható szabvány motorokból lehet majd válogatni. Egész pontosan három változat lesz: az 1,2 literes, háromhengeres turbómotor 100 lóerős és 205 Nm csúcsnyomatékú változatát kapja az alapkivitel, az erősebb benzinesbe pedig ugyanez a blokk kerül, de 130 lóerővel és 230 Nm maximális forgatónyomatékkal. A gyengébb változat csak hatfokozatú kézi váltóval lesz elérhető, míg az erősebb nyolcsebességes automatával is. Lesz egy kivitel dízelmotorral is: a PSA 1,5 literes négyhengeresének 110 lóerős változatával. Ez szintén csak kézi váltóval kerül forgalomba, és nagyon alacsony, 3,8 literes vegyes fogyasztást ígér, 100 g/km-es szén-dioxid-kibocsátással.
Négyhengeres turbómotor egyelőre nem lesz, így igazán mérges Mokka változat sem, viszont azokat, akik csak a sportos külsőségeket keresik, összeraktak egy GS Line nevű tuningcsomagot. Ebbe olyan részletmegoldások tartoznak, mint a fekete közepű felnik, a vörös tetőív, a fekete jelvények és a vörös csíkok a belső térben.