Néhány hónapja már folyik a Polestar 2-esek kiszállítása Európa néhány országába, ami önmagában nem lenne igazán érdekes, de állítólag több autó is használhatatlanná vált, napokkal vagy hetekkel az átadás után.
Olyan hibáról van szó, ami miatt nem lehet tovább haladni az autókkal, és eddig nagyjából harminc ilyen esetről lehet tudni. Állítólag Svédországban, Norvégiában és Franciaországban is előfordult ugyanaz a probléma. Egyelőre annyit hallani, hogy az autóba épített 12 voltos akkumulátorral kapcsolatos a hiba, és a Polestar állítása szerint szó sincs róla, hogy általános lenne – az viszont még nem derült ki, hogy pontosan mi is a baj.
Az autó nélkül maradt vásárlóknak ugyan biztosítanak csereautót a szervizek, viszont így is sokasodik az elégedetlen vásárlók száma – állítólag olyan eset is előfordult, hogy már az átvétel utáni napon szervizbe kellett vinni az autót, és több mint egy hónapig nem is került vissza a tulajdonosához.
A Polestar 2 megvásárlásával persze egy új márka első sorozatgyártású villanyautójának szavaztak bizalmat a tulajdonosok, de joggal számíthattak rá, hogy háttérben a Volvo műszaki megoldásával nem a bétatesztelő szerepére vállalkoznak. Úgy tűnik, aki így gondolkodott, tévedett.