A Mokka orrát kapja az Opel Crossland
A 2017-ben bemutatott Crossland nagyjából most tart a modellciklusa közepénél, így a Mokka után ez lesz a második típus, amelyen megjelenhet az Opel márka legújabb arculati eleme, a Visor fantázianevű orrkialakítás. Ám nem ez az egyetlen változtatás a típuson.
Úgy néz ki, az X-et is elhagyják a szabadidőautóik nevéből – ebben is a Mokka volt az úttörő, és most a Crossland esetében is ugyanez történik. Az új orrkialakítás mögött az autó keveset változik: a belső tér egyetlen újítása az Intelligrip kapcsoló, amellyel a fronthajtású modell adaptív kipörgésgátló rendszerét állíthatja a sofőr: van normál útfelületre, hóra, sárra és homokra való beállítás, emellett itt kapcsolható ki a menetstabilizáló rendszer is.
A motorválaszték a megszokott, szabvány Peugeot blokkok változataiból áll. A benzines választék az 1,2 literes, 83 lóerős szívómotorral indul, emellett ugyanez a motor 110 és 130 lóerős turbóváltozatokban is elérhető lesz. Emellett kétféle 1,5 literes dízelmotort is kínálnak, egy 110 és egy 120 lóerőset. Emellett annyi még a műszaki változtatás, hogy új hangolású rugózó elemeket alkalmaznak a futóműben, és a kormányművön is változtattak annak érdekében, hogy a Crossland kellemesebb vezetési élményt nyújtson.
A Crossland átdolgozása egyértelmű jele annak, hogy az Opel a Mokka sablonja alapján tervez arculatot váltani, bár egyelőre nem tudni, hogy csak a szabadidőautó-jellegű modelleknél alkalmazzák az új orrkialakítást, vagy minden modelljüket ugyanerre a kaptafára tervezik felhúzni.