A Bentley eddig is kínált benzin-elektromos változatot a Bentaygából, ám a modellfrissítés kapcsán a hibrid rendszert is átdolgozták egy kissé.
A korábbinál nagyobb, 17,3 kWh-s Li-ion akkumulátor a legfontosabb újdonság, amellyel a típus elektromos hatótávja 30-ról 50 km-re növekszik. Villamos üzemben az autót egy 128 lóerős villanymotor hajtja, legfeljebb 135 km/h sebességgel.
A hajtásrendszer másik fele, a 3 literes, V6-os turbómotor, amivel a rendszer összteljesítménye 449 lóerő, a gyorsulás 100 km/h-ra 5,2 másodperc alatt lehetséges, az elérhető végsebesség pedig 255 km/h. Ugyanakkor a gyáriak hangsúlyozzák, hogy az autó megad minden segítséget a fogyasztás alacsonyan tartásához, ami elvben 3,5 liter is lehet száz kilométeren: egyebek közt a pedál rezgetésével igyekszik jelezni a sofőrnek, hogy hol spórolhat, ha elveszi a gázt.
A cég várakozásai szerint ez válhat a legnépszerűbb modellé a Bentayga-kínálatban, annál is inkább, mivel dízelváltozatot már nem készítenek. Azt mondják, az autójukat rendszeresen használók legalább fele nemigen megy napi 50 kilométernél többet, így számukra az új Bentayga változattal elvben akár teljesen kibocsátásmentes közlekedést is biztosíthat.
Úgy tudjuk, a Bentaygából nem ez lesz az egyetlen hibrid változat: egy másikat is ígérnek – nem volna meglepő, ha az a Porsche Panamera legerősebb változatához hasonló erősebb, V8-as motorral kombinált hajtást kapna.