A végéhez közeledik a Polestar 1 pályafutása
Korábban sem tervezték nagyon hosszúra a Polestar 1 pályafutását, és a gyártó szerint már az utolsó példányokat kínálják eladásra: aki most nem rendel, annak már nemigen jut a kétajtós típusból.
A hibrid kupé ellentmondásos jármű: benzin-elektromos hajtása ugyan 620 lóerő összteljesítményű, de a méretes, 34 kWh-s akkucsomag miatt 2,3 tonnát nyom az autó, és emellett nem is különösebben gazdaságos. Gyorsnak viszont gyors, legalábbis a nürburgringi tesztek ezt mutatják.
A csinos kupét eredetileg a Volvo mutatta be még 2013-ban, a jelenlegi formatervezési irányvonal szemléltetésére. Eredetileg nem is szánták sorozatgyártásra, de a közönség reakciója alapján végül másként alakult: ez lett a Volvo házi tuningrészlegéből kialakított új márka, a Polestar bemutatkozó modellje. Az autót eleve nem szánták nagy sorozatú gyártásra: a karosszériát nagyrészt kézi munkával állítják össze, a Volvo S90 egyes elemeinek felhasználásával.
A 2017 végén bemutatott autó szériapéldányait végül csak tavaly kezdték el leszállítani, de az idén év végével le is áll a gyártás: a Polestar a továbbiakban már inkább a tisztán elektromos típusaira koncentrál, amilyen a 2-es, illetve az egyelőre csak ígéretek szintjén ismert 3-as és 4-es.