Három évvel az után, hogy leállították a Plus 8 gyártását, ismét felbukkan a kínálatban, méghozzá a régi V8-as BMW szívómotorral. Nem az idő megy hátrafelé, csupán szert tettek kilenc fel nem használt, félkész autóra.
A Morgannél annyira megörültek a korábban egy külső cégnek gyártott, de most visszavásárlásra felkínált, fel nem használt félkész autóknak, hogy terveztek rá egy külön típust. A 4,8 literes BMW V8-asokkal felszerelt Plus 8 GTR-eket az idén nyáron tervezik készre építeni, és bár nagy vonalakban pont olyanok, mint bármelyik Morgan az elmúlt évtizedekből, a részleteken látszik a szándék, hogy igyekeztek ezt a néhány autót igazán érdekessé tenni.
A tervezők állítólag az 1990-es években használt, alumínium vázas verseny-Morgant vették alapul: onnan származik a keménytető, a korszerű hatású felnik, illetve az orr-rész integrált légterelője. A magasan vezetett övvonal viszont új ötlet: ez az egyik részlet, amely a GTR-t jellegzetessé teszi.
Valószínűleg ez az utolsó alkalom, hogy V8-as motorral gyárt sportkocsit a Morgan: mostanság már csak négy- vagy hathengeres BMW motorokat használnak. Ennek megfelelően az az érzésünk, a kilenc GTR, bár még csupán vázlatokon létezik, nagyon hamar gazdára talál majd a Morgan márka rajongói között.