Láthatóan nem tud mit kezdeni a Nissan a GT-R-rel. Egyszer abból van elegük, hogy hülyegyerekek autójává silányul a legenda, ezért inkább prémium terméket faragnak belőle, másszor - pontosabban két éve - viszont azért utasítják el a hibrid hajtású változat ötletét, mert a hárommilliós felár túl sok lenne a vásárlóiknak... meg persze azért is, mert a rendszerre akkor még 200 kg-os többletsúlyt számoltak, ami megengedhetetlen az eleve 1700 kilós sportautónál. Most viszont úgy tűnik, ismét fordult a széljárás, és egy lágy hibrid verziót emlegetnek a japánok, mivel a szigorodó szabályok közepette csak így tudják 2024-ig, az R35-ös széria befejezéséig gyártásban tartani az autót.
Több okból is kérdéses, hogy megéri-e egyáltalán a fejlesztés. Elsődleges probléma, hogy az értékesítési számok nem épp kiemelkedők, Észak-Amerikában harmadával csökkentek az eladások, másodsorban pedig nem egyértelmű, hogy a tervezett fejlesztésekkel együtt is mennyire tud kompetens egyszersmind releváns maradni a 14 éves GT-R. A japán BestCar értesülései szerint a 48 voltos lágy hibrid 27 lóerővel növelné az autó teljesítményét, az viszont nem derült ki, hogy ez a plusz melyik verzió teljesítményéhez adódna.
A legerősebb kombináció maximum 627 lóerő lenne, ami nagyon nem kevés, de így is elmarad az Italdesignnal közösen fejlesztett GT-R50 teljesítményétől. Utóbbi technikája a GT3 versenyautóból származik és a Nismo csiszolja tökéletesre, ráadásul színtisztán benzinből nyeri a 720 lóerőt. Megjegyzendő részlet, hogy a majd' egymillió eurós ár okán e változat mind a 20 darabja valószínűleg gyűjtők kezében végzi. A következő, R36-os generációra tehát még várni kell, de ha a Nissan tartja magát a hagyományaihoz, az sem egy alapjaiban új konstrukció lesz, hanem a mostani, R35-ös erősen továbbfejlesztett változata. Remélhetőleg a GT-R-nek sikerül méltósággal kihúzni a hátralévő éveket, és elégnek bizonyulnak a most megszellőztetett fejlesztések.