A bemutató idején egyetlen EQA változatot mutattak be, méghozzá a legolcsóbbat. A 190 lóerős, fronthajtású EQA 250 azonban csak a kínálat kezdőpontja: érkezik két másik is, 300-as és 350-es típusszámmal.
A legnagyobb eltérés – persze az áron felül – a hajtáslánc. Az erősebb modellekbe már két motor kerül, egy az első, egy a hátsó kerekeket hajtja. A 300-as esetében az összteljesítmény 225 lóerő, a 350-est pedig összesen legfeljebb 288 lóerő mozgathatja. Ennek megfelelően az előbbi 7,7, az utóbbi 6 másodperc alatt gyorsulhat százra. A végsebesség maradt 160 km/h, és az akkumulátoron sem változtattak: az összes EQA változat ugyanazt a 66,5 kWh-s csomagot kapja.
Ennek megfelelően az elméleti hatótávban sincs drámai eltérés: WLTP szabvány szerint a 300-as 409-432 km-t tehet meg egy töltéssel, a 350-es pedig 400-426 km-t. Persze az nagyban függ a használat módjától, hogy a valóságban ebből mennyit sikerül elérni: sok padlógázas gyorsítással nyilván rövidebb távon is a fenekére lehet verni az akkumulátor töltésének.
Az új változatok persze drágábbak is, de messze nem a megnövekedett teljesítmény arányában. Míg az alapváltozat Németországban 47 540 euróba (kb. 17 millió forintba) kerül, az EQS 300-ért 53 538 (kb. 19,2 MFt), a 350-esért pedig 56 215 eurót (kb. 20,2 MFt) kérnek.