Eddig a Hyundai Nexo tartotta a rekordot: azzal Ausztráliában tettek meg 887,5 km-t egy tank hidrogénnel, ám a második generációs Mirai kisebb tartályokkal is lefőzte a koreaiak üzemanyagcellás modelljét.
A hidrogénhajtású Toyotával egy tankolással 1003 km-t tettek meg: miután Orlyban megtankolták, végig közúton hajtva sikerült megtenni ezt a távolságot. A rekord azért is meglepetés, mert a Hyundai Nexo több hidrogént vihet magával – 6,3 kg-ot, a Mirai 5,6 kg-jával szemben – azaz a Miraival megtett hosszabb út egyértelműen jobb fogyasztást jelent.
A gyári adat szerint egyébként a Mirai hatótávja 650 km, de most már egyértelmű, hogy ennél jóval többre is képes. Kár, hogy a megoldás elterjedését eddig sem a kis hatótáv korlátozta, sokkal inkább a ma még Európában is csak foltokban létező töltőhálózat, illetve az üzemanyagcellákban használt nemesfémek csillagászati ára.