Bár a Dacia márka alapos arculatváltás előtt áll, ebből a megújuló Dusteren nem sok látszik. A sörnyitó-jelvény is a régi, bár a látványosabb változtatások épp körülötte, az autó orrán láthatók.
Az új hűtőrács-mintázat és a fényszórók belső szerkezete persze nem fog első ránézésre feltűnni, vagy ha igen, akkor is inkább csak annyit fogunk észlelni, hogy valami nem pont olyan, mint volt. A lámpák elágazó LED-csíkjai egyébként már az új Logan-Sandero családéra emlékeztetnek, de ez is csak sötétben látszik igazán.
Műszaki értelemben egyébként szintén a fénytechnikában fejlődött a legtöbbet a Duster: az irányjelzőket és a tompított fényt is LED-esre cserélték a frissítés során. Ezen felül kívül csupán egy új, narancssárga fényezés jelent újdonságot.
Belül is visszafogottan nyúltak az autóhoz. Újak a fedélzeti navigációs és szórakoztató rendszerek: mindkét változat 8 hüvelykes érintőképernyőn át kezelhető, Apple Carplay és Android Auto kompatibilis, és hangvezérléssel is irányítható. A különbség az, hogy a drágább Media Nav változathoz Wifin kapcsolódhat a telefon, és van saját navigációs rendszere is. Ezen felül csak a kisebb fejtámlák és az új kárpitanyagok jelentenek újdonságot.
A motorválaszték látszatra nem változott, bár minden motoron igazítottak annyit, hogy megfeleljen az aktuális Euro 6d normának. Újnak egyetlen hajtás-kombináció számít: a legerősebb, TCe 150 jelzésű turbómotor elérhetővé válik dupla kuplungos váltóval is, igaz, ez a kombó csak fronthajtással lesz elérhető.
Az enyhén módosított Duster forgalmazása Európában a szeptemberben kezdődik, így, ha lesznek, az árváltozásokat is akkor teszik majd közzé.