Gyári tuning készült a Polestar 2-eshez
A Goodwood Festival of Speed-re építette Volvo villanyautós testvérmárkája a Polestar 2-esnek ezt a komolyabb változatát.
A kétmotoros hajtáslánc teljesítményét 300-ról 350 kW-ra, azaz 408-ról 476 lóerőre emelték, de úgy néz ki, hogy többet foglalkoztak a futómű és a karosszéria átalakításaival. Előre 80, hátulra 40%-kal merevebb rugók kerültek, alapbeállításban 30%-kal keményebb, és 22 fokozatban állítható Öhlins lengéscsillapítókkal. Ezen felül karbonszálas toronymerevítőket, szélesebb hátsó gumikat és nagyobb fékeket kapott az autó, az utóbbiak azonosak a Polestar 1-es kupén használt rendszerrel.
Az átszabásból kívülről annyi látszik, hogy három centivel csökkent a hasmagasság az új futóműbeállítással, és a sárvédőívek is egy centivel szélesebbek oldalanként.
A Polestar vezető tesztpilótája, Joakim Rydholm a projekt kapcsán arról beszélt, hogy a céljuk a márkával nem csak azoknak a kielégítése, akik egyszerűen közlekedési eszközt keresnek, de azoknak is, akik az autózásban az élvezetet keresik. Az is kiderült, hogy nem ez az egyetlen, a szériamodellnél erősebb kísérleti autó a Polestarnál, de egyelőre a szériagyártás lehetőségéről nemigen esett szó. Ahogy a cég vezérigazgatója fogalmazott, a cél a Goodwoodban megmutatott autóval az volt, hogy a márka képletesen megmutassa a megfeszített izmait.