Júniusban nyílt meg az Elon Muskhoz köthető Loop, amely az üzletember alagútfúrással foglalkozó cége, a Boring Company első kereskedelmi keretek között működő projektje: az alagútrendszerben az LVCC (Las Vegas Kongresszusi Központ) látogatóit szállítják átalakított Teslákban. A TechCrunch írta meg , hogy az autókat vezető sofőröknek előre megírt szövegekkel kell hárítani az utasok kérdéseit, vonatkozzanak azok akár a Loopra, akár a technológiára, akár Musk személyére. A dokumentum nagy része teljesen megszokott vállalati útmutatás, a néhány, kérdőjeles válasz miatt mégis felkapta az esetet a média, különösen a Musk körüli kultuszt érintő pontokat.
A racionális szabályok többsége egészen általános: "A célod az, hogy biztonságban szállítsd az utasokat, nem pedig az, hogy szórakoztasd őket. Törekedj a minél kevesebb kommunikációra, hogy az útra fókuszálhass. (...) Az utasok kérdésekkel fognak bombázni. Íme néhány közülük, illetve az ajánlott válaszok.”. Sok köztük az utasok komfortérzetét növelő válasz: “Az utasok nem érzik biztonságban magukat, ha azt gondolják, hogy csak egy-két hete vezetsz nálunk. (...) Ezek fényében ne oszd meg, mióta dolgozol itt, inkább térj ki a kérdés elől vagy terelj.” A Loopban történt baleseteket érintő kérdésekre hasonló reakciókat vár el a cég: maszatolás, terelés.
A balesetekhez kapcsolódik a Teslák egyik erőssége, az Autopilot. A Las Vegas-nak otthont adó megye, Clark County nem engedélyez semmilyen, az autóvezetést befolyásoló automatizmust, így a Loopban futtatott 62 darab Tesla mindegyikében ki van iktatva a rendszer, a technikai személyzetnek ezt naponta ellenőrizni is kell. Az erre vonatkozó kérdések-válaszok magyarázata a TechCrunch által megszerzett dokumentumokból a technikai specifikációkkal együtt ki lett húzva.
Az Elon Muskról való faggatózást a fentiekhez hasonlóan rövidre kell zárnia a sofőröknek, az indok szerint az alapító személye nagyon érzékeny téma. Néhány egyszerű válasz-lehetőséget mégis biztosítottak a dolgozóknak: “[Elon] fantasztikus! Inspiráló / motiváló / stb.” Arra a kérdésre pedig, hogy szeretnek-e neki dolgozni, természetesen az “Igen, remek vezető, arra motivál, hogy jó munkát végezzünk.”-kel kell válaszolni. Ezt a kitételt azok az esetek fűszerezik meg, amikor a Tesla dolgozói/exdolgozói teregetik ki a szennyest, beszélnek mostoha munkakörülményekről. Az ehhez hasonló, médiában megjelenteket is tudni kell kezelni, ám a fentieknél valamivel határozottabban: “Nem láttam azt a cikket, de én ilyet nem tapasztaltam.”
A Loopban futó Teslákat az Autopilot nélkül is rengeteg technológia segíti és felügyeli: mindegyik autó saját RFID chippel rendelkezik, folyamatos, központilag felügyelt videó-stream figyeli az autó belterét, és az autó adatait is folyamatosan rögzítik. Bár a Loopot 160 mérföld/órás sebességgel reklámozták, jelenleg 40 mph (64 km/h) a megengedett legnagyobb sebesség, és legalább 6 másodperces követési távolságot kell tartaniuk egymás között.
A The Boring Company jelenleg plusz szakaszon dolgozik, amelyekkel a közeli hoteleket szolgálnák ki, a végső cél pedig egy komplex közlekedési rendszer kiépítése több mint 40 állomással, ami a Stripet (a város főutcája) és Las Vegas egész belvárosát lefedné. További információkért kérdezzék a sofőröket.