Hát ez meg szobor vagy autó?
Meghökkentően néz ki elsőre a United Nude tanulmányautója, mely sokkal inkább egy szobor, mint autó, de valójában hasonló megoldásokkal már régóta előhozakodnak a formatervezők. Elég csak megnézni Marcello Gandini Lancia Stratus Zeroját vagy sokkal inkább az 1980-as Párizsi Autószalonon bemutatott Citroën Karint, melyet Trevor Fiore tervezett.
Néhány darabot készítettek a Lo Res Carból, melyek különböző művészeti kiállításokon szerepeltek, dizájndíjakat zsebeltek be vagy épp kiállították a Petersen Múzeumban. A dizájner a Countach alacsony felbontású változatát szerette volna megalkotni, és tényleg benne van az ék forma, ami a leginkább jellemző a Lamborghini sportautójára. Hogy az alkotás megadja-e a katarzist, azt mindenki döntse el maga.
Annyiban valóban autó, hogy a hátsó kerekeket egy kevesebb mint 7 lóerős elektromotor hajtja, tehát képes önállóan mozogni. Fékek csak az első tengelyen vannak, tükrei ugyan nincsenek, de a polikarbonát lapok alól világítanak a lámpák. Kabinja kétszemélyes, az ülések egymás mögött találhatóak és az egész karosszériát felnyitva lehet beszállni. Tagadhatatlanul használhatatlan, valaki mégis kicsengetett az egyik ilyen Lo Res Carért több mint 110 ezer dollárt.