Eddig kétféle formában lehetett Taycant vásárolni: vagy négyajtós kupéként, vagy emelt, körbeműanyagozott kombiként – ez utóbbi a Cross Turismo. Ám úgy néz ki, a vevők egy része a terepjárós bohóckodás nélkül szerette volna élvezni a kombi tágasabb belső terét, és a gyáriak a jelek szerint nem állnak az útjukba.
Az új Sport Turismo változat a sima Taycan hasmagasságát és sportos kiállását hozza össze a Cross Turismo nagyobb hátsó fejterével, és lehajtott ülésekkel akár 1212 literes – alaphelyzetben 445 literes – csomagterével.
A Taycan kínálat másik újdonsága a GTS szint: ez teljesítményben a 468 lóerős 4S és a 679 lóerős Turbo változat közé illeszkedik: a hajtásrendszere 598 lóerős, ami 3,7 másodperces gyorsulási időhöz elegendő százig, annak ellenére, hogy a Taycan GTS is igazi ólommadár: üresen 2295 kilogrammot nyom a kupé, és 2310-et a kombi karosszériával.
A GTS változat ugyanazt 93,4 kWh-s akkumulátort kapja, mint a többi összkerék-hajtású Taycan változat. Ezzel a kombinált hatótávja WLTP szabvány szerint mérve 439-504 km egy töltéssel, városi forgalomban pedig akár 539-625 km-t is megtehet a gyári adat szerint.
Az új modellváltozat 2022 tavaszától lesz kapható, a kupéért 131 834 eurót kérnek Németországban, míg a GTS Sport Turismo 132 786 euróba kerül majd.