Egyedi szuper-Audi épült Ken Blocknak
Ken Block tulajdonképp néhány hónap alatt elérte, amit az utóbbi évtizedekben senki másnak nem sikerült. Egyrészt vezethetett minden ritkaságot, ami az Audi múzeumban értékes vagy érdekes. Másrészt, úgy néz ki, megépítették számára az Audi Quattro szellemi utódját, egy olyan autót, amiről a világ autóbolondjai a gyártás 1991-es leállítása óta hiába fantáziálnak.
Úgy látszik, az amerikai sztártól várható rekámerőért az Audinál bármit megtesznek. Erre utal, hogy készítettek neki egy személyre szabott driftautót, S1 E-tron Quattro Hoonitron néven. Ahogy a név E-tron részéből sejthető, tisztán elektromos típusról van szó, amelyet kifejezetten a Gymkhana műfajra szabtak. Adatokat egyelőre nem közöltek róla, de Block úgy fogalmazott, hogy álló helyzetből egy pillanat alatt képes 150 km/h-val fánkokat rajzolni.
Az autó jellegzetes, hosszú orrú, rövid tengelytávú formája, a nagy szárnyakkal és az autó méretéhez képest túlzó szélesítésekkel állítólag egyenesen az Audi vezető tervezőjének, Marc Lichtének a munkája. A műszaki alapok a Porsche Taycan Audi testvéréből, az RS E-tron GT-ből származnak, az inspiráció pedig egyértelműen az Audi legemlékezetesebb amerikai sportsikereiből jön. Az Audi hat alkalommal nyerte meg a Pikes Peak hegyi felfutót 1982 és 1987 között, utoljára az FIA raliversenyeiről addigra kitiltott B csoportos nagy szárnyas, szuperszéles, durván 600 lóerős S1-es Quattróval, Walter Röhrl révén. Bár nem ez a márka egyetlen komoly sikere az Egyesült Államok autósportjában, kétségtelenül ezzel hagyták a legmélyebb nyomot arrafelé.
Az egyedi tervezésű elektromos driftautó az Elektrikhana fantázianevű következő Gymkhana videó főszereplője lesz, azt azonban nem tudni, hogy ezen túl vannak-e tervek vele. Az viszont biztos, hogy ha gyártanák, egy ilyen gépért az Audi szinte bármennyi pénzt elkérhetne a rajongóktól. Az érdekes kérdés az, hogy rászánják-e magukat.