A Nissan 1986-ban kezdte meg az autógyártást a nagy-britanniai Sunderland-ben, méghozzá a ferde hátú Bluebird típussal. Erre emlékeztet a szögletes modell új, egyedi változata, amelyet a 35. évforduló alkalmából készítettek.
Napjaink divatjának megfelelően a Leaf hajtásrendszerét építették a régi családi autóba. Onnan érkezett a 150 lóerős motor, illetve a 40kWh-nyi akkumulátor, bár ez utóbbit nem tudták egyben elhelyezni a benzinmotorhoz kialakított karosszériában, így a modulok egy része az motorházba, egy másik része a csomagtartóba került. Talán az akkumulátor plusz súlya teszi, vagy az áttételezés, de az átépített Bluebird 15 másodperc alatt gyorsul százra, ami benzines viszonylatban is átlag alatti értéknek tűnik.
Mindebből nem sok látszik kívülről – legfeljebb a motorhang hiánya lehet feltűnő – ezért a világoskék autó zöld, kék és lila csíkozást kapott, ezzel próbálták méginkább felidézni a 80-as évek hangulatát.
Sunderland most is fontos üzeme a Nissannak: mintegy 6000 főt foglalkoztatnak itt – közülük 19-en dolgoznak itt a nyitás óta – és mostanáig 10,5 millió autó készült itt. Az elektromos Bluebird egyebek közt azért is készült, hogy jelezze az irányváltást: a Leaf már most is itt készül, a gyár következő villanyautója pedig tervek szerint valamikor az évtized közepén érkezik.