Kilinccsel előre veretnek a hóban a Polestarral
Nem csak az öltözéke ralis stílusú, de a Polestarnál a Performance csomagos 2 Long Range modell futóművét is kifejezetten a téli veretésre készítették fel. Bármennyire is jól néz ki a hókocsinak felkészített villanyautó, ez a változat nem landol majd az árlistákon, csak egyszeri tanulmányautó.
Joakim Rydholm, ralipilóta és a Polestar vezető mérnöke készítette el az autót csapatával, mert rengeteget foglalkozik elektromos járművek vezetésével havon és jégen. A téli tesztek alkalmával decembertől márciusig tesztelik az északi sarkkörön az autókat, akár -35 fokos hőmérsékletben is.
78 kWh akksicsomagja változatlan, a Polestar 2 teljesítménye azonban 470 lóerő és 680 Nm nyomatéka van. Izgalmasabb változás a 30 milliméterrel emelt hasmagasság és a 19 colos OZ Racing rally felnikre szerelt szögesgumik. Szénszálas védőlemezt szereltek az aljára, valamint fix vonószemek vannak az autón arra az esetre, ha nem adja ki.
30 százalékkal lágyabb rugókkal szerelik a futóművét és kiegészítő kamrákkal átalakított Öhlins lengéscsillapítókat kapott, elöl és hátul is toronymerevítőket építettek be. A 4 dugattyús Brembo fékek viszont maradtak gyáriak, de a rajtelektronikát áthangolták. Karosszériája a szürke és fehér fényezésen túl négy LED-es szúrófényt kapott, az utastérbe pedig két Recaro kagylóülés várja a zéró emissziós mókát.