Bár egyelőre csak tanulmányról van szó, a Polestart vezető Tomas Ingenlath szerint felelőtlenség lenne, ha a tisztán elektromos sportautót nem küldenék gyártásba.
Az autó egyébként állítólag a 2024-re beígért Polestar 5 alumínium műszaki alapjaira épül, azt viszont még nem tudni, hogy milyen elektromos hajtást szánnak bele. Az viszont világos, hogy milyen szerepre szánják: a hibrid Polestar 1-es szerepét veszi át, ahogy a gyáriak fogalmaztak, ez lesz a kínálatban a hős-autó.
A Polestar 1-et csak korlátozott számban gyártották, így jelenleg az ötajtós Polestar 2 a márka egyetlen típusa, de ez rövidesen változik: két SUV, a 3-as és a 4-es, érkezik először, aztán a nagy, Tesla Model S jellegű ötajtós alumínium szedán, az 5 érkezik. Ez azonban a jelek szerint túl célszerű kínálat lenne, így – a márka arculatának erősítése érdekében – az O2 is gyártásba mehet.
Az autó egyébként nem olyan kicsi, ahogy a képek alapján gondolhatnánk: a felnijei 22 hüvelykesek, a teljes hossza pedig 4,6 méter körül van.